top of page

Testimonial van mevr. O. Griffith over de Basis Training ism Callot IT

Geachte heer Malone/Boldewijn

Mijn naam is Odylia Griffith, cursist basistraining.

Indeze mail zal ik het hebben over de basistraining.

Het doel van deze mail is inte gaan op wat we de afgelopen dagen hebben geleerd.

Ik zal het hebbenover:

●informatie overdracht

●participatie

Met deze mail hoop ik u te hebben geïnformeerdover mijn ervaring met de training.

De informatie overdracht was ieder keer helder enduidelijk. Het was in makkelijke taal zodat je het meteen kon begrijpen. Het was heel educatief want er waren heelveel dingen die ik niet wist over bijvoorbeeld het presenteren. De informatiekan ik heel goed gebruiken wanneer ik zal afstuderen.

Het feit dat de cursisten in de gelegenheid werdengesteld om actief te participeren vind ik een brilliant idee. Op die manierleer jij als cursist het theoretische gedeelte toepassen. Als het mis gingwerden we ook gecorrigeerd en er werden zaken bijgevoegd.

Kortom was er een goede informatie overdracht en departicipatie was daarbij helemaal op zijn plaats. Ik hoop dat jullie het zohouden en proberen nog meer mensen aan te trekken want je kan er heel veel mee.

MVG,

Odylia Griffith

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page